SLA – Service Level Agreement

Een Service Level Agreement (SLA) kenmerkt zich door de werkzaamheden af te kopen voor een bepaalde prijs. De websites die J&T Website oplevert zijn eenvoudig zelf te onderhouden. Onze ervaring leert dat klanten dit omwille van tijd vaak niet doen. Voor deze groep hebben wij een SLA.

Door het afsluiten van een SLA verplicht J&T Website zich tot het onderhouden van uw website. Regelmatig zijn er updates voor plugins of themes en het niet uitvoeren van updates zorgt voor problemen met bijvoorbeeld de snelheid of de layout. Veel erger is echter dat de beveiliging te lijden heeft onder het niet updaten van plugins doordat kwaadwillenden gebruikmaken van zwakheden in oudere versies.

J&T Website biedt één SLA aan, het enige verschil zit in de betaaltermijnen: per maand, kwartaal of jaar. De frequentie van de controles is altijd 12 keer per jaar. Het contract wordt voor één volledig jaar aangegaan en is per maand opzegbaar. Bij opzegging geldt in alle gevalen dat géén restitutie verleend wordt.

Zoek nu een Service Level Agreement uit voor uw website die het beste bij uw behoefte past:

  • SLA

  • Update controle
  • Back up
  • Compatibility controle
  • Updates installeren
  • Jaarlijkse factuur
  • Maandelijks opzegbaar
  • Bevestigingsemail
  • Door ons ontwikkeld
  • Door derden ontwikkeld
  • Korting
  • 1 jaar
  • 3 jaar